Veranderingen en vernieuwingen nemen in de IT nog steeds toe. Hoe goed houd je de impact van nieuwe ontwikkelingen op je omgeving bij? Krijg je het beste uit je platform? En weet je het echt zeker?
Deze vragen raken factoren die een grote impact kunnen hebben op de infrastructuur, applicaties en winstgevendheid. De professionele diensten van Basefarm kunnen je de antwoorden geven en kunnen helpen bij het opvullen van eventuele lacunes die aan het licht komen.
Bedrijfswaarde maximaliseren
Onze consultants hebben een uitgebreide ervaring en diepgaande kennis. Hun expertise is beschikbaar voor je en je kunt een breed scala aan complexe operationele of strategische IT-problemen, transformatie-transformatieservices en andere zaken met hun bespreken. Als je worstelt met IT-gerelateerde problemen, stuur dan een online verzoek om informatie.
Consulting en zakelijke zekerheid
We weten dat de beste consultants uitgebreide, real-life ervaring hebben met managed services. Onze consultants hebben geleerd door te doen. Hun ervaring en expertise in managed services is opgedaan door het werken in complexe omgevingen. Ze zijn erin geslaagd om de onverwachte problemen op te lossen die zich kunnen voordoen in de productie, waarbij bedrijfskritische applicaties van klanten beschikbaar moeten zijn en optimaal functioneren. Ze begrijpen het belang van een correcte overdracht aan de klant en leveren uitgebreide documentatie.
Bij het opstarten van een klantproject denken ze proactief na over hoe incidenten en wijzigingen in een later stadium moeten worden aangepakt, hoewel de ‘as-is’ van het project een andere doelstelling en focus kan hebben. Onze adviesdiensten zijn gespecialiseerd in het leveren van expertise en gerelateerde diensten aan bedrijven die gebruikmaken van een geavanceerde IT-infrastructuur (meestal high-end cloud-oplossingen) om hun belangrijkste inkomstenstromen te ondersteunen. Onze deskundige adviseurs kunnen je helpen met:
- Traditionele consultingprojecten:
wij bieden alle niveaus van beheerde hostingexpertise. - Transitieprojecten:
van beoordeling en analyse tot levering van internetdiensten, van serviceverbeteringsprojecten tot steady-state servicelevering en overdracht. - Kant-en-klare diensten:
releasemanagementdiensten, beveiligingstests en adviesdiensten, prestatietests en adviesdiensten.
24/7 skilled service desk
The Basefarm service desk is the critical point of contact with your business. Our experienced, dedicated operational engineers are available 24/7 to receive your calls concerning, for example, queries, fault reports and change requests. Approximately 80% of all enquiries are resolved directly at the service desk; more complex issues and matters that might impact your environment heavily are transferred to a highly skilled technical account manager (TAM) who is fully responsible for the technical operation of your solution.
The service management focus
To better match the needs of your organization, our service management offering is fully customizable. It builds on the ITIL framework and secures the parts of the business that are most important to you. Our specialists will be happy to guide you in choosing the best level of service management for your operation.
Customer Portal – a window into your environment
Basefarm’s customer portal is always available to provide you with information about your environment, for instance: the status of reported cases, notifications from our service desk, and more general information about Basefarm. And you can easily get useful statistics and reports there. This way you can always be aware of the usage, functionality, performance, and operational status of your environment.
Your TAM – The key player in solid service management
To best serve your business, we assign you an experienced technical account manager (TAM). Your TAM knows your environment and understands its technical issues and infrastructure. With an eye on the future, your TAM also gives you functional and technological advice on possible improvements to your environment.