Om ervoor te zorgen dat tijdig de signalen van een DoS-aanval worden gedetecteerd.
MET MENSEN DIE EEN VERSCHIL MAKEN
Je klantenteam bij ons bestaat uit technici die jou en je IT-organisatie goed kennen. Je hebt ook een technische accountmanager en een servicemanager die de dagelijkse routines beheren. Je klantenteam is er om je te ondersteunen met hun kennis, professionaliteit en vaardigheden. Zij zorgen ervoor dat aan servicevereisten wordt voldaan en dat diensten volgens afspraak worden geleverd. Onze processen zijn gebaseerd op de IT Service Management-aanpak van ITIL samen met onze eigen best practices.
Het Basefarm Operation Center is een van de belangrijkste contactpunten voor onze klanten met Basefarm. Dit is waar hooggekwalificeerde IT-consultants beschikbaar zijn om ondersteuningsgesprekken te voeren over alles, van foutrapportage tot wijzigingsverzoeken. 80% van alle zaken die bij het Basefarm Operation Center zijn ingediend, zijn daar opgelost. Complexere zaken worden doorgegeven aan technici van het hoogste niveau met speciale vaardigheden op het betreffende vakgebied.
De openingstijden van het Basefarm Operation Center zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. Onze klanten kunnen telefonisch, per e-mail of via onze Customer Portal contact met ons opnemen.
Contact informatie
Telefoon: +31 20 4066 466 E-mail: info@basefarm.nl Buiten de normale openingstijden van het Basefarm Operation Center kunnen klanten die een 24/7 service level agreement hebben, ook contact opnemen met het operationele ondersteuningsteam.
ONZE VISIE OP VEILIGHEID
Beveiliging is geen onderdeel, maar iets dat in alle onderdelen van een IT-service moet doordringen. Wij zorgen ervoor dat bij elke stap van de dienstverlening rekening wordt gehouden met beveiliging. Wij geloven dat beveiliging de sleutel is voor onze klanten en werken voortdurend aan het verbeteren van de beveiliging van onze klantoplossingen, zowel vanuit een kwetsbaarheids- als operationeel perspectief.
PayEx needed to design, build and run their state of the art Nordic payment solution catering robustness, flexibility and cost efficiency. The platform needed to be PCI DSS compliant as it exchanges, processes and stores huge amounts of card data and financial information. The solution is mission critical and margins and reputation are built over time, by delivering payment services with high quality, competence and value. They needed a secure and stable environment and a partner with solid systems for operations and interaction, as well as an “advisor” regarding technology.
Basefarm designed the platform in close collaboration with PayEx. Since the PCI solution went live in the summer of 2011, it has now passed 300 million transactions with excellent performance, peaking at around 1.3 million transactions per day. PayEx use Basefarm actively and proactively in decision-making regarding the environment and other challenges related to technology.